Wat zoek je?
 Waar wil je zoeken?
Agenda Website

 Of bekijk hier onze diensten A t/m Z

 

Welkom op de website van Welzijn Baarn, de welzijnsorganisatie in de gemeente Baarn. Op deze site vindt u alle informatie wat betreft onze activiteiten en diensten op het gebied van ontspanning, ontmoeting, informatie en ondersteuning. U kunt alles zoeken wat u nodig heeft. "ik zoek" kan in de breedste zin van het woord gebruikt worden. U wilt iets weten over de ouderenadviseur, dan typt u dat in. U krijgt alle informatie wat met de ouderenadviseur te maken heeft. Maar zoekt u een activiteit, een bepaalde doelgroep of een bepaalde tijd, typ in wat u zoekt of voor wie u zoekt of op welke dag u iets zoekt. Zo vindt u alles wat u nodig heeft.

Denk u dat u in aanmerking komt voor de Voedselbank?
U kunt voor een eventuele verwijzing voor een pakket terecht bij ons Team;
Advies en Ondersteuning (Wegwijs)
Eemnesserweg 17 in Baarn
Tel.: 035-5418600
Email naar Welzijn Baarn

Het uitgiftepunt van een voedselpakket is in Baarn:
Adres: Hermesweg 5, Baarn
Uitgifte: donderdag van 14.00 tot 15.00 uur
Coördinator: At Snel
U kunt hier na telefonisch overleg ook levensmiddelen afgeven, dit kan op donderdag van 12.30 tot 14.30 uur.
Open op dinsdag en donderdag van 10.00 tot 12.00 uur.

Wilt u weten of u in aanmerking komt voor een aanvraag/pakket, neem dan contact op de afdeling Intake van de Voedselbank Gooi & Omstreken:
Telefoon Intake: 035-5338836
Bereikbaar: op dinsdag en woensdag tussen 10.00 en 13.00 uur, donderdag tussen 10.00 en 15.30 uur.
Een e-mail naar: intake@voedselbankgooi.nl
Voor meer informatie over de Voedselbank kunt u kijken op:
voedselbankgooi.nl

(bron Voedselbank Gooi)

De vraag van de klant naar voedselhulp resulteert niet altijd in een aanvraag, omdat de norm hiervoor heel laag is. Toch is ook het aantal daadwerkelijke aanvragen toegenomen en ook maken mensen steeds langer gebruik van de voedselhulp.  De maximale termijn voor het gebruik van de Voedselbank is 3 jaar. Wegwijs maakt telkens opnieuw een berekening bij de voortgang en bespreekt welke acties de klant moet ondernemen om de eigen situatie te verbeteren.